2014/02/23

ENGLISH WEEK






19 iruzkin:

  1. ONGI IBILI ETA ESKERRIK ASKO!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo ENGLISH WEEKEAN oso ondo pasatu nuen

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Esther naiz oso ongi pasatu nuen inglis week.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Irati S. naiz. Oso ongi pasatu nuen English weekean.Oso dibertigarria izan zen.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo,nahia naiz, asko gustatu zitzaidan english weeka!!!!!
    ze ongi pasatu genuen.

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo:eskola buruan ta ibili bloguan

    ErantzunEzabatu
  7. asko gustatu zait sitesa. Bideo eta argazki asko ikusi ditut nire familiarekin

    ErantzunEzabatu
  8. MURGILDU EUSKARAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo,Ikerne naiz,gaur matematikan oso ongi ibili naiz.Agur

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo ni Jon irigoyen naiz inglis weeka kanpaldi oberena da.

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo, oso ongi pasatu nuen ENGLISH WEEK-ean, baina ez nuen ondo lo egin

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo Oihane naiz eta oso ongi pasatunuen ENGLISH WEEDEAN

    ErantzunEzabatu
  13. oso ondo pasatu nuen nire lagunekin,english week

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo denoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  15. ni Jon i. naiz painters are the best

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo english weekan oso ondo pasatu nuen

    ErantzunEzabatu
  17. kaixo english weekan oso ondo pasatu nuen

    ErantzunEzabatu

Zure iruzkina

Cute Yellow Pencil